Foto's - Reisverslag uit Beijing, China van inekeenmathieu - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Beijing, China van inekeenmathieu - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Jacob

Blijf op de hoogte en volg

15 Oktober 2008 | China, Beijing

Ineke en Mathieu zijn zo druk dat ze echt geen tijd hebben om een berichtje te schrijven. Daarom mag ik (Jacob, hun gastheer, gids, chauffeur, prijsonderhandelaar, regelneef, hulp met computeren etc. etc.) nu een berichtje typen.

Ik heb ze zojuist uitgezwaaid. Ze zijn nu met de taxi onderweg naar het treinstation waar ze over een paar uur de nachttrein naar Xi'an (het terracottaleger) zullen nemen. Aanstaande zaterdag ergens rond 8.00 (in de morgen) zullen ze weer voor de deur staan.

We hebben geprobeerd om een aantal foto's aan dit weblog tot te voegen, maar dat is behoorlijk bewerkelijk en als je meer dan 10 foto's wilt plaatsen moet je betalen. Dus heb ik even iets anders geregeld. Wil je de foto's van Ineke en Mathieu bekijken, klik dan op deze link:

http://gallery.me.com/ineke.couwenberg#100025&view=mosaic&sel=0&bgcolor=dkgrey

Helaas was er geen tijd om mooie onderschriften bij de foto’s te typen. De meeste foto’s kan je op basis van de verhalen tot nu toe waarschijnlijk wel plaatsen. Bij het bekijken van de foto’s moet je verder weten dat we gisterenochtend met de auto een tochtje over het platteland in de buurt van Peking gemaakt en zijn Ineke en Mathieu gisteren naar de Temple of Heaven geweest.
Van vandaag zitten er ook enkele foto’s tussen maar niet van de grote attractie van deze dag. Vandaag zijn we naar de Silk Market geweest waar Ineke zicht uitgeleefd heeft in het kopen van van alles en nog wat, ik denk dat ze een extra koffer nodig heeft om alles mee terug te krijgen. Maar ja, verder mag ik natuurlijk niet te veel roddelen op haar eigen weblog, dat zou niet netjes zijn.

Iedereen die meer over ons (= Jacob & Gabrielle) leven in Peking wil lezen kan trouwens kijken op: http://www.javaganu.net

  • 15 Oktober 2008 - 12:43

    Nicole:

    Beste Jacob,inmiddels ook p.a. van Ineke. Het klinkt erg goed wat je schrijft. Het zou me niets verbazen als het volgende gezelschap zich klaarmaakt om in de kerstvakantie naar jullie toe te gaan.
    Deze reis moet voor Ineke en Mathieu een fantastische belevenis zijn. Super dat ze naar Xian zijn. Verheug mij op het volgende verslag.
    Veel groeten en dank voor de foto's.
    Nicole

  • 16 Oktober 2008 - 16:16

    Mara & Romée:

    Wij vonden het leuk om even naar de foto's te kijken. Kusjes van Mara en romée

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2008

Laatste avond bij Jacob

19 Oktober 2008

De muur

19 Oktober 2008

Oranje

18 Oktober 2008

Indrukwekkend

17 Oktober 2008

Hoezo veel mensen

Actief sinds 07 Okt. 2008
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 7455

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2008 - 21 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: